5  نکته در مورد انتخاب کلمات کلیدی مناسب

نکات مهم در انتخاب کلمات کلیدی مناسب

انتخاب کلمات کلیدی مناسب و اصطلاحات کلیدی از مهمترین مراحل موفقیت در سئو است. افزایش ترافیک سایت شما یک اولویت است ،

اما جذب مخاطب مناسب یک ضرورت است.انتخاب مؤثرترین کلمه های کلیدی برای ارتباط با بازار هدف شما می تواند به زمان و تحقیق

نیاز داشته باشد ، اما نتیجه کار ارزش آن را خواهند داشت.

5 نکته برای کمک به شما در انتخاب کلمات کلیدی مناسب

  1- مانند مشتری فکر کنید

مخاطبان مورد نظر خود را شناسایی کنید و هنگام ایجاد لیست اولیه از کلمات کلیدی ، خود را در جای مشتری قرار دهید.

از خود بپرسید ، “اگر می خواستم یکی از این محصولات یا خدمات را پیدا کنم ، چه کلمه ای را در Google سرچ می کردم؟ ”

همچنین می توانید با دیگران ، مانند دوستان ، اعضای خانواده یا حتی مشتریان فعلی مشورت کنید تا نظر خود را در مورد

کلمه های کلیدی بیان کنید. تا هنگام جستجوی محصولات و خدمات خود از آنها استفاده کنید.

  2- بر روی رقبای کاری خود مطالعه کنید

لیستی از رقبای اصلی خود تهیه کنید و به وب سایت های آنها بروید تا ببینید از چه کلمات کلیدی استفاده کرده اند.

برای کمک به شناسایی کلمه های کلیدی مورد نظر ، مطالب آنها را بخوانید و متا تگهای آنها را مشاهده کنید.

نگاه کردن به کلمه های کلیدی رقیب شما نه تنها به شما کمک می کند تا آنچه را که فراموش کرده اید به یاد بیاورد ،

بلکه به گسترش لیست ایده های شما نیز کمک می کند.

  3- از کلمات کلیدی طولانی (کلمات کلیدی دم بلند= the long tail keywords) نیز استفاده کنید.

کلمه های کلیدی طولانی ترکیبی از سه یا چند کلمه یا عبارت است. در حالی که کلمه های کلیدی طولانی ،

تمایل به تحمل حجم جستجوی کمتری دارند ، اما عموماً ترافیک مرتبط تر را به خود جلب می کنند ، به طور معمول رقابت کمتری دارند

و رتبه بندی در آنها راحت تر است. کلمه های کلیدی طولانی را انتخاب کنید که به مشخص کردن محصول یا خدمات شما کمک می کند.

 

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی

  4- از ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده کنید

برای تحقیق در مورد کلمه های کلیدی هدف بالقوه خود از ابزار کلید واژه Google AdWords استفاده کنید.

با استفاده از این ابزارها می توانید اطلاعاتی راجع به سطح و رتبه کلمه های کلیدی ، کلمه های کلیدی رقیب،

کلمه های کلیدی مشابه و موارد دیگر جمع آوری کنید.

  5- نتایج را آنالیز کنید.

پس از انتخاب کلمات کلیدی خود ، فراموش نکنید که آنها را کنترل کنید و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید.

غالباً کلمات یا اصطلاحات برتری وجود دارد ، که همراه با کلمه های کلیدی جدید ممکن است رقبا از آنها استفاده کنند.

فراموش نکنید که هر کجا که ممکن است از کلمه های کلیدی خود استفاده کنید! کلمه های کلیدی خود را در پست های وبلاگ ،

پست های رسانه های اجتماعی و محتوای وب سایت خود قرار دهید. هرچه بیشتر از کلمه های کلیدی در محتوای خود استفاده کنید ،

کاربران راحت تر شما را پیدا خواهند کرد.

 

منبع: www.commonplaces.com

 

طراحی عضویت سایت وردپرس

در کمتر از 1 دقیقه رایگان عضو شوید

طراحی ورود سایت وردپرس

در کمتر از 5 دقیقه رایگان آموزش ببینید

پشتیبانی طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس با پشتیبانی 24 ساعته